Strona główna » Osoby » Pracownicy urzędu » Kmiecik - Rosa Katarzyna

Kmiecik - Rosa Katarzyna

Stanowisko: Kierownik Wydziału Rozwoju Gospodarczego i Promocji

Kierownik Wydziału Rozwoju Gospodarczego i Promocji (WRG)

 

  1. Współdziałanie z Radą Gminy, organami samorządu terytorialnego i administracji rządowej.
  2. Przygotowywanie okresowych sprawozdań, analiz dla potrzeb Wójta, Rady Gminy z zakresu zadań wydziału.
  3. Nadzorowanie przygotowywanych projektów uchwał Rady Gminy z zakresu spraw prowadzonych w wydziale.
  4. Opracowywanie planów inwestycyjnych i przygotowywanie do realizacji inwestycji gminnych.
  5. Przygotowywanie materiałów, prowadzenie przetargów na inwestycje, zakupy i usługi zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
  6. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych dla Urzędu Gminy.
  7. Pełnienie funkcji przewodniczącego komisji przetargowej.
  8. Uczestnictwo w zespole opracowującym plan rzeczowo-finansowy zamówień publicznych, zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.
  9. Gromadzenie informacji o gminie i przygotowywanie materiałów promujących gminę.
  10. Koordynowanie prac przy opracowywaniu strategicznych dokumentów dotyczących rozwoju gminy.
  11. Udział w pracach zespołu uzgadniania dokumentacji Starostwa Powiatowego. Współdziałanie ze społecznymi komitetami, fundacjami i innymi organizacjami gospodarczymi.
  12. Współpraca ze Stowarzyszeniem Wspierania Przedsiębiorczości Powiatu Gostyńskiego. 
  13. Współpraca z instytucjami krajowymi w zakresie pozyskiwania środków na zadania wykonywane przez samorząd gminy.
  14. Prowadzenie spraw z zakresu pozyskiwania środków na rekultywację i rewitalizację.
  15. Współpraca z instytucjami płatniczymi w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich na zadania wykonywane przez samorząd gminy.
  16. Opracowywanie wniosków o dotacje i kredyty preferencyjne z funduszy UE i organizacji krajowych na zadania wykonywane przez samorząd gminy.
  17. Prowadzenie spraw ogólnych rolnictwa będących w kompetencji samorządu.
  18. Prowadzenie spraw z zakresu klęsk żywiołowych w rolnictwie.
  19. Przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o podejrzeniu chorób zaraźliwych u zwierząt, prowadzenie spraw dotyczących chorób zaraźliwych.
  20. Nadzór nad leśnictwem zgodnie z ustawą o lasach.
  21. Administracja z zakresu łowiectwa, mediacje.
  22. Współdziałanie z dzierżawcami lub zarządcami obwodów łowieckich w zakresie ochrony zwierzyny.
  23. Nadzorowanie zadań z zakresu melioracji i ochrony przeciwpowodziowej.
  24. Współpraca z Zarządem Gminnej Spółki Wodnej.
  25. Współpraca z instytucjami obsługującymi wieś i rolnictwo.



Informacje powiązane:

- jednostki i podmioty:
- dokumenty i informacje:



Wpis archiwalny - zobacz aktualny
Typ osoby: Pracownicy urzędu
Autor informacji: Bogusław Grzelczak
Informację wprowadził: Rafał Talarczak
Opublikowany dnia: 2007-06-04
Wprowadzony do BIP dnia: 2014-12-17