Strona główna » Osoby » Pracownicy urzędu » Kinga Nowacka

Kinga Nowacka

Stanowisko: Referent d/s Działalności Gospodarczej

Zakres obowiązków i odpowiedzialności Pani Kinga Nowacka – referent ds. działalności gospodarczej 1. Przyjmowanie i załatwianie wniosków o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (w skrócie CEIDG). 2. Prowadzenie archiwum urzędu. 3. Prowadzenie rejestru oraz opracowywanie planu i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych. 4. Pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, w tym prowadzenie dokumentacji postępowania w sprawie udzielenia zamówienia; organizowanie, w uzgodnieniu z przewodniczącym komisji, posiedzeń komisji; obsługa techniczno-organizacyjna komisji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Przygotowywanie materiałów przetargowych, ogłaszanie przetargów na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 6. Prowadzenie rejestru umów zawieranych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz pozostałych umów zawieranych na potrzeby prowadzenia spraw wydziału. 7. Wnioskowanie o udział w programach i projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej na zadania i inwestycje realizowane przez gminę. 8. Realizacja programów i projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej na zadania i inwestycje realizowane przez gminę. 9. Przygotowywanie zestawień, rozliczeń dostaw gazu do budynku urzędu gminy, budynków komunalnych oraz świetlic. 10. Pomoc interesantom przy wypełnianiu wniosków z zakresu zadań wydziału. 11. Udział w pracach komisji klęskowej (sporządzanie protokołów, przyjmowanie wniosków kredytowych). 12. Uczestnictwo w tworzeniu strategii i planów rozwojowych gminy. 13. Sporządzanie sprawozdań, informacji, zaświadczeń itp. z zakresu powierzonych czynności. 14. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, regulaminów, umów itp. z zakresu powierzonych czynności. 15. Prowadzi dokumentację z zakresu powierzonych czynności zgodnie z instrukcją kancelaryjną. 16. Kompletowanie, przechowywanie i zdawanie do archiwum prowadzonych akt. 17. Realizacja zadań z zakresu statystyki w zakresie spraw załatwianych na stanowisku. 18. Stosowanie ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie spraw załatwianych na stanowisku. 19. Prowadzenie zadań zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i ustawą o ochronie informacji niejawnych. 20. Udostępnianie informacji publicznej z zakresu prowadzonych zadań zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej. 21. Przygotowywanie informacji publicznej na stronę internetową gminy i do Biuletynu Informacji Publicznej z zakresu prowadzonych zadań.



Informacje powiązane:




Wpis archiwalny - zobacz aktualny
Typ osoby: Pracownicy urzędu
Kadencja: Kadencja VII (2014 - 2018)
Autor informacji: Bogusław Grzelczak
Informację wprowadził: Bogusław Grzelczak
Opublikowany dnia: 2018-03-21
Wprowadzony do BIP dnia: 2018-04-11