Strona główna » Osoby » Pracownicy urzędu » Wujczak Maria

Wujczak Maria

Stanowisko: Referent ds. organizacji pozarządowych, kultury i promocji gminy

1. Współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz klubami sportowymi działającymi na terenie gminy Pępowo, pomoc w przygotowaniu wniosków o środki finansowe.

2. Ogłaszanie konkursów na zadania z zakresu organizacji pozarządowych, rozliczanie dotacji i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.

3. Prowadzenie postępowania i rozliczanie dotacji dla klubów sportowych, w oparciu o ustawę o sporcie i uchwałę rady Gminy Pępowo.

4. Utrzymywanie kontaktów i współpracy ze Stowarzyszeniami, w tym ze SWPPG, instytucjami i przedsiębiorcami , których działalność ukierunkowana jest na ożywienie gospodarcze gminy.

5. Podejmowanie działań z zakresu promocji gminy i opracowywanie materiałów promujących gminę.

6. Prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa publicznego, w tym wydawanie pozwoleń na zgromadzenia publiczne, imprezy masowe, okresowe i jednorazowe.

7. Opracowywanie planów ochrony zabytków i dóbr kultury.

8. Współpraca z konserwatorem zabytków w zakresie opieki nad zabytkami, pomnikami kultury narodowej, w tym prowadzenie rejestru zabytków dóbr kultury.

9.Przygotowanie i koordynacja zadań związanych z dzierżawą świetlic wiejskich, ewidencją i inwentaryzacją sprzętu w świetlicach, wypożyczaniem sprzętu ze świetlic, współpraca z sołtysami i radami sołeckimi w tym zakresie.

10.Nadzór nad realizacją umów dostawy mediów, w tym przygotowywanie zestawień dostaw gazu, wody, odbioru ścieków oraz energii elektrycznej do budynków komunalnych i świetlic oraz oświetlenia ulicznego.

11. Przygotowywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej i strony internetowej gminy oraz analiz, sprawozdań dla potrzeb Wójta i Rady Gminy.

12. Prowadzenie archiwum zakładowego.

13.Prowadzenie dokumentacji na stanowisku zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną.

14. Udostępnianie informacji publicznych zakresu prowadzonych zadań zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej.

15. Realizacja zadań z zakresu statystyki w zakresie spraw załatwianych na stanowisku.

16. Stosowanie ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie spraw załatwianych na stanowisku.

17.Prowadzenie zadań zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i ustawą o ochronie informacji niejawnych.

18. W czasie nieobecności zastępstwo wyznacza bezpośrednio Kierownik Wydziału.

19. Wykonywanie innych zadań nie ujętych w zakresie czynności zleconych przez Kierownika Wydziału, Sekretarza i Wójta Gminy.




Informacje powiązane:




Typ osoby: Pracownicy urzędu
Kadencja: Kadencja IX (2024 - 2029)
Autor informacji: Bogusław Grzelczak
Informację wprowadził: Klaudia Stachowiak
Opublikowany dnia: 2019-01-18
Wprowadzony do BIP dnia: 2024-11-14
Ilość zmian wpisu: 4 - pokaż poprzednie wersje