Strona główna » Osoby » Pracownicy urzędu » Sipura Marzena

Sipura Marzena

Stanowisko: Inspektor ds. realizacji projektów i gospodarki komunalnej

1.    Przygotowanie, realizacja i rozliczanie wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych/dofinansowanych z funduszy Unii Europejskiej.
2.    Pozyskiwanie i rozliczanie środków pozabudżetowych i pomocowych z funduszy krajowych, w tym pożyczek i kredytów, na rozwój gminy.
3.    Współpraca z organizacjami pozarządowymi (pomoc w przygotowaniu wniosków o środki finansowe).
4.    Utrzymywanie kontaktów z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi w zakresie projektów planowanych do złożenia i realizowanych,
5.    Koordynacja realizowanych projektów (weryfikacja zakresu projektów, uczestniczenie w tworzeniu budżetów projektów, kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji),
6.    Współpraca z Wydziałem Finansów Urzędu Gminy w zakresie rzetelnego i terminowego księgowania dokumentów finansowych wynikających z realizacji projektu, prawidłowego wystawiania rachunków, umów cywilnoprawnych, faktur, rozliczania projektu pod względem finansowym i sprawozdawczość związanej z projektem, rozliczania projektu pod względem finansowym i merytorycznym
7.    Monitorowanie i nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań ofertowych i procesów zakupowych,
8.    Obsługa systemu ewidencyjnego projektów (tworzenie bazy danych projektów ukończonych i w realizacji, monitorowanie realizacji projektów, rejestracja, sprawozdawczość i archiwizowanie dokumentacji projektów),
9.    Promocja realizowanych projektów, w tym aktualizacja strony internetowej i utrzymywanie kontaktu z lokalnymi mediami.
10.    Pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, w tym udział w przygotowaniu dokumentacji postępowania w sprawie udzielenia zamówienia; organizowanie, w uzgodnieniu z przewodniczącym komisji posiedzeń komisji, obsługa techniczno-organizacyjna komisji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
11.    Prowadzenie spraw związanych z telekomunikacją i internetem szerokopasmowym.
12.    Prowadzenie i aktualizacja sprawozdań dotyczących ewidencji nieruchomości stanowiących mienie gminne na podstawie ewidencji gruntów i budynków oraz w oparciu o księgi wieczyste zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomości.
13.    Zarządzanie i ustalenie zakresu prac remontowych oraz przyjmowanie i załatwianie wniosków o remont świetlic wiejskich.
14.    Przygotowywanie uzgodnień projektowych dokumentacji w odniesieniu do terenów stanowiących własność komunalną, w tym przyłączy: gazowych, elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, itp.
15.    Realizacja zadań wynikających z ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości oraz o gospodarce nieruchomościami.
16.    Zarządzanie i gospodarowanie gruntami stanowiącymi własność gminy.
17.    Prowadzenie ewidencji nieruchomości gruntów.
18.    Prowadzenie spraw w zakresie zagospodarowania wspólnot gruntowych.
19.    Przedkładanie projektów uchwał w sprawie ustalenia cen przy sprzedaży gruntów komunalnych.
20.    Przedkładanie wykazów gruntów do sprzedaży w drodze przetargu.
21.    Ujawnienie prawa własności nieruchomości w księgach wieczystych.
22.    Zarządzanie i gospodarowanie gruntami stanowiącymi własność gminy.
23.    Prowadzenie komunalizacji mienia gminy.
24.    Pomoc interesantom przy wypełnianiu wniosków z zakresu zadań wydziału
25.    Uczestnictwo w tworzeniu strategii i planów rozwojowych gminy
26.    Sporządzanie sprawozdań, informacji, zaświadczeń itp. z zakresu powierzonych czynności
27.    Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, regulaminów, umów itp. z zakresu powierzonych czynności
28.    Prowadzi dokumentację z zakresu powierzonych czynności zgodnie z instrukcją kancelaryjną
29.    Kompletowanie, przechowywanie i zdawanie do archiwum prowadzonych akt
30.    Realizacja zadań z zakresu statystyki w zakresie spraw załatwianych na stanowisku
31.    Stosowanie ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie spraw załatwianych na stanowisku
32.    Prowadzenie zadań zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i ustawą o ochronie informacji niejawnych
33.    Udostępnianie informacji publicznej z zakresu prowadzonych zadań zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej
34.    Przygotowywanie informacji publicznej na stronę internetową gminy i do Biuletynu Informacji Publicznej z zakresu prowadzonych zadań.




Informacje powiązane:




Typ osoby: Pracownicy urzędu
Kadencja: Kadencja IX (2024 - 2029)
Autor informacji: Jagoda Kowalewska
Informację wprowadził: Klaudia Stachowiak
Opublikowany dnia: 2019-02-21
Wprowadzony do BIP dnia: 2024-09-06
Ilość zmian wpisu: 3 - pokaż poprzednie wersje