Strona główna »
Osoby »
Pracownicy urzędu » Waleńska Małgorzata
Waleńska Małgorzata
Stanowisko: Kierownik Wydziału Rozwoju Gospodarczego
Zakres obowiązków i odpowiedzialności
Pani Małgorzata Waleńska - Kierownik Wydziału Rozwoju
Gospodarczego
1. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu wydziału.
2. Współpraca z radą gminy, organami samorządowymi i administracją rządową.
3. Przygotowywanie okresowych sprawozdań, analiz dla potrzeb wójta, rady gminy z zakresu zadań wydziału.
4. Kierowanie wydziałem i prawidłowe organizowanie pracy podległych pracowników, w tym przygotowywanie wniosków na wolne stanowiska w wydziale.
5. Dokonywanie okresowych ocen pracy podległych pracowników.
6. Uczestnictwo w naradach kierowników i sesjach rady gminy.
7. Nadzorowanie przygotowanych dokumentów z zakresu prowadzonych spraw w wydziale.
8. Prowadzenie przetargów na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
9. Pełnienie funkcji przewodniczącej komisji przetargowej.
10. Przygotowanie inwestycji do realizacji, realizacja inwestycji i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.
11. Zgłaszanie zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych, rozbiórki, zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części.
12. Przygotowywanie niezbędnych dokumentów w celu uzyskania pozwolenia na budowę, przebudowę i rozbudowę obiektów budowlanych oraz zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych lub ich części.
13. Opracowywanie strategii i programów dotyczących rozwoju gminy, w tym na rekultywację, rewitalizację i transport lokalny.
14. Pozyskiwanie i rozliczanie środków pozabudżetowych i pomocowych z funduszy krajowych, w tym pożyczek i kredytów, na rozwój gminy.
15. Współpraca z organizacjami pozarządowymi ( pomoc w przygotowaniu wniosków o środki finansowe).
16. Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy.
17. Ochrona wód i gospodarowanie wodami, zgodnie z ustawą Prawo Wodne, przeciwdziałanie zanieczyszczeniom wód i naruszeniem stanu wody na gruncie.
18. Rozliczanie dotacji celowej dla spółek wodnych, działających na terenie Gminy Pępowo.
19. Prowadzenie spraw związanych z telekomunikacją i internetem szerokopasmowym.
20. Współdziałanie z lokalnymi instytucjami, w tym: LGD „Gościnna Wielkopolska”, SWPPG, SFPK w Gostyniu, GSW w Pępowie, MZWiK w Strzelcach Wielkich, WIR i WODR.
21. Prowadzenie spraw z zakresu klęsk żywiołowych w rolnictwie, w tym udział w pracach komisji klęskowej (m.in. sporządzanie protokołów).
22. Podnoszenie świadomości ekologicznej mieszkańców gminy.
23. Prowadzenie spraw z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego.
24. Przygotowanie dokumentacji w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w świetle specustawy drogowej.
25. Udział w pracach zespołu uzgadniania dokumentacji starostwa powiatowego.
26. Współdziałanie w sprawach dotyczących rolnictwa, leśnictwa, łowiectwa, melioracji i ochrony przeciwpowodziowej.
27. Prowadzenie spraw związanych z Krajowym Programem Oczyszczania Ścieków Komunalnych (KPOŚK) i jego aktualizacją oraz Master planem, a także Aglomeracją Pępowo.
28. Sporządzanie sprawozdań, informacji, zaświadczeń itp. z zakresu powierzonych czynności.
29. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, umów, regulaminów itp. z zakresu powierzonych zadań.
30. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Informacje powiązane:- jednostki i podmioty:
Wpis archiwalny -
zobacz aktualnyTyp osoby:
Pracownicy urzęduKadencja: Kadencja VII (2014 - 2018)
Autor informacji: Bogusław Grzelczak
Informację wprowadził: Bogusław Grzelczak
Opublikowany dnia: 2012-07-23
Wprowadzony do BIP dnia: 2018-04-11