Strona główna » Osoby » Pracownicy urzędu » Waleńska Małgorzata

Waleńska Małgorzata

Stanowisko: Kierownik Wydziału Rozwoju Gospodarczego

Zakres obowiązków i odpowiedzialności Pani Małgorzata Waleńska - Kierownik Wydziału Rozwoju Gospodarczego 1. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu wydziału. 2. Współpraca z radą gminy, organami samorządowymi i administracją rządową. 3. Przygotowywanie okresowych sprawozdań, analiz dla potrzeb wójta, rady gminy z zakresu zadań wydziału. 4. Kierowanie wydziałem i prawidłowe organizowanie pracy podległych pracowników, w tym przygotowywanie wniosków na wolne stanowiska w wydziale. 5. Dokonywanie okresowych ocen pracy podległych pracowników. 6. Uczestnictwo w naradach kierowników i sesjach rady gminy. 7. Nadzorowanie przygotowanych dokumentów z zakresu prowadzonych spraw w wydziale. 8. Prowadzenie przetargów na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 9. Pełnienie funkcji przewodniczącej komisji przetargowej. 10. Przygotowanie inwestycji do realizacji, realizacja inwestycji i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie. 11. Zgłaszanie zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych, rozbiórki, zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części. 12. Przygotowywanie niezbędnych dokumentów w celu uzyskania pozwolenia na budowę, przebudowę i rozbudowę obiektów budowlanych oraz zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych lub ich części. 13. Opracowywanie strategii i programów dotyczących rozwoju gminy, w tym na rekultywację, rewitalizację i transport lokalny. 14. Pozyskiwanie i rozliczanie środków pozabudżetowych i pomocowych z funduszy krajowych, w tym pożyczek i kredytów, na rozwój gminy. 15. Współpraca z organizacjami pozarządowymi ( pomoc w przygotowaniu wniosków o środki finansowe). 16. Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy. 17. Ochrona wód i gospodarowanie wodami, zgodnie z ustawą Prawo Wodne, przeciwdziałanie zanieczyszczeniom wód i naruszeniem stanu wody na gruncie. 18. Rozliczanie dotacji celowej dla spółek wodnych, działających na terenie Gminy Pępowo. 19. Prowadzenie spraw związanych z telekomunikacją i internetem szerokopasmowym. 20. Współdziałanie z lokalnymi instytucjami, w tym: LGD „Gościnna Wielkopolska”, SWPPG, SFPK w Gostyniu, GSW w Pępowie, MZWiK w Strzelcach Wielkich, WIR i WODR. 21. Prowadzenie spraw z zakresu klęsk żywiołowych w rolnictwie, w tym udział w pracach komisji klęskowej (m.in. sporządzanie protokołów). 22. Podnoszenie świadomości ekologicznej mieszkańców gminy. 23. Prowadzenie spraw z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego. 24. Przygotowanie dokumentacji w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w świetle specustawy drogowej. 25. Udział w pracach zespołu uzgadniania dokumentacji starostwa powiatowego. 26. Współdziałanie w sprawach dotyczących rolnictwa, leśnictwa, łowiectwa, melioracji i ochrony przeciwpowodziowej. 27. Prowadzenie spraw związanych z Krajowym Programem Oczyszczania Ścieków Komunalnych (KPOŚK) i jego aktualizacją oraz Master planem, a także Aglomeracją Pępowo. 28. Sporządzanie sprawozdań, informacji, zaświadczeń itp. z zakresu powierzonych czynności. 29. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, umów, regulaminów itp. z zakresu powierzonych zadań. 30. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną.




Informacje powiązane:

- jednostki i podmioty:



Wpis archiwalny - zobacz aktualny
Typ osoby: Pracownicy urzędu
Autor informacji: Bogusław Grzelczak
Informację wprowadził: Bogusław Grzelczak
Opublikowany dnia: 2012-07-23
Wprowadzony do BIP dnia: 2018-11-30