Strona główna » Osoby » Pracownicy urzędu » Wachowiak-Szudra Irena

Wachowiak-Szudra Irena

Stanowisko: Radca prawny

1.    Obsługa prawna w zakresie działalności organów gminy i jej jednostek organizacyjnych.
2.    Ogólny nadzór nad stosowaniem prawa w Urzędzie.
3.    Udział w opracowywaniu i opiniowaniu aktów prawnych.
- projektów uchwał, zarządzeń, porozumień, umów.
4.    Udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień oraz opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez gminę.
5.    Sporządzanie opinii prawnych na potrzeby wójta i pracowników Urzędu.
6.    Prowadzenie z upoważnienia Rady i Wójta spraw związanych
z postępowaniem przed organami orzekającymi – zastępstwo prawne
i procesowe.
7.    Koordynacja w zakresie pomocy prawnej na rzecz organów Gminy
i Urzędu.
8.    Pomoc prawna i udzielanie informacji pracownikom o obowiązujących zmianach w przepisach prawnych.
9.    Wykonywanie innych zadań nie ujętych w zakresie czynności na polecenie Kierownika Wydziału, Sekretarza i Wójta Gminy.




Informacje powiązane:

- jednostki i podmioty:



Typ osoby: Pracownicy urzędu
Autor informacji: Bogusław Grzelczak
Informację wprowadził: Jagoda Kowalewska
Opublikowany dnia: 2013-09-02
Wprowadzony do BIP dnia: 2024-05-09
Ilość zmian wpisu: 6 - pokaż poprzednie wersje