Strona główna »
Jednostki organizacyjne »
Referaty, wydziały i stanowiska » Wydział Organizacyjny (WO)
Wydział Organizacyjny (WO)
E-mail: ug@pepowo.pl
Telefon: 65 573 63 11, 65 573 63 08, 65 573 63 05, 65 575 89 84
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi oraz prowadzenie zadań z zakresu spraw pracowniczych i organizacyjnych urzędu, spraw związanych z obsługą informatyczną urzędu
a w szczególności:
1. Prowadzenie spraw współpracy Gminy z zagranicą.
2. Utrzymywanie kontaktów ze środkami masowego przekazu.
3. Koordynacja zadań z zakresu wyborów i spisów.
4. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu.
5. Prowadzenie ewidencji korespondencji.
6. Przygotowanie pomieszczeń, obsługa narad, konferencji.
organizowanych przez Wójta, zastępcę Wójta i Sekretarza.
7. Prenumerata czasopism, dzienników urzędowych i innych publikacji.
8. Ewidencja i zamawianie pieczęci urzędowych oraz nadzór nad ich zabezpieczeniem.
9. Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, obsługa faxu, poczty elektronicznej.
10. Zaopatrzenie Urzędu w sprzęt i artykuły biurowe zgodnie z ustawą
o zamówieniach publicznych.
11.Prowadzenie rejestru skarg, wniosków.
12.Prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy
pracowników Urzędu, spraw urlopowych, socjalnych,
emerytalnych i bhp.
13.Przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie
czynności z zakresu prawa pracy.
14.Organizowanie przyjęć interesantów przez Wójta, zastępcę Wójta
i Sekretarza.
15. Przyjmowanie i kierowanie interesantów na poszczególne
wydziały.
16. Przygotowywanie pism i dokumentów redagowanych przez
Wójta, zastępcę Wójta i Sekretarza.
17. Zapewnienie sprawnego działania sieci i urządzeń
informatycznych na wszystkich stanowiskach urzędu.
18. Opracowywanie zapotrzebowania na sprzęt elektroniczny.
19. Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych zgodnie z ustawą
o zamówieniach publicznych.
20. Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego.
21. Prowadzenie i utrzymywanie na bieżąco aktualnej strony
internetowej Urzędu.
22. Prowadzenie biuletynu informacji publicznej
23. Prowadzenie zadań z zakresu wyborów i spisów.
24. Informatyczna obsługa wyborów i spisów.
25.Wykonywanie zadań administratora systemu zgodnie z ustawą
o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych.
26. Zapewnienie obsługi administracyjnej rady gminy i jej komisji.
27.Przygotowanie we współpracy z wydziałami i stanowiskami pracy
projektów uchwał rady oraz innych materiałów na posiedzenia
rady i komisji.
28.Ewidencja i przechowywanie uchwał i dokumentacji rady.
29.Podejmowanie czynności organizacyjnych dot. przygotowania
i prowadzenia sesji i komisji.
30.Prowadzenie dokumentacji dot. współpracy z samorządami wiejskimi.
31. Wydawanie pisma samorządu gminnego.
32. Prowadzenie naboru na stanowiska pracy w urzędzie.
33. Stosowanie procedur kontroli zarządczej zgodnie z ustawą
o finansach publicznych oraz zawartych w „Regulaminie kontroli
zarządczej”.
34. Dokonywanie oceny pracy pracowników wydziału.
Informacje powiązane:- osoby:
Typ jednostki:
Referaty, wydziały i stanowiskaKadencja: Kadencja VIII (2018 - 2024)
Autor informacji: Bogusław Grzelczak
Informację wprowadził: Klaudia Stachowiak
Opublikowany dnia: 2009-09-09
Wprowadzony do BIP dnia: 2024-07-31
Ilość zmian wpisu: 5 -
pokaż poprzednie wersje