Strona główna »
Osoby »
Pracownicy urzędu » Naskręt Marta
Naskręt Marta
Stanowisko: Referent ds. ładu przestrzennego, obsługi inwestycji i promocji gminy
Zakres obowiązków i odpowiedzialności
Pani Marta Naskręt – inspektor ds. komunalnych
____________________________________________________________________
1. Przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
2. Przygotowywanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
3. Przygotowywanie uzgodnień projektowych dokumentacji w odniesieniu do terenów stanowiących własność komunalną, w tym przyłączy: gazowych, elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, itp.
4. Podziały i rozgraniczenia nieruchomości gminnych.
5. Prowadzenie i aktualizacja sprawozdań dotyczących ewidencji nieruchomości stanowiących mienie gminne na podstawie ewidencji gruntów i budynków oraz
w oparciu o księgi wieczyste zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomości.
6. Zarządzanie i gospodarowanie budynkami, mieszkaniami i lokalami stanowiącymi własność gminy.
7. Prowadzenie ewidencji budynków, mieszkań i lokali komunalnych.
8. Określenie udziału we współużytkowaniu wieczystym gruntu przy sprzedaży lokali oraz wydawanie decyzji o zmianie wielkości udziałów właścicieli lokali.
9. Realizacja zadań wynikających z ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
10. Określenie zasad przeznaczenia do sprzedaży lokali w domach komunalnych, wielomieszkaniowych.
11. Przedkładanie projektów uchwał w sprawie ustalenia cen przy sprzedaży lokali, mieszkań i budynków komunalnych.
12. Opracowanie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy.
13. Wprowadzanie i znoszenie szczegółowego trybu najmu budynków.
14. Przeglądy lokali mieszkalnych i użytkowych oraz pomieszczeń przynależnych.
15. Wyrażanie zgody na remonty i przebudowy lokali stanowiących własność samorządu.
16. Korzystanie z prawa pierwokupu nieruchomości zabudowanych.
17. Ustalanie opłat za najem lokali mieszkalnych i użytkowych, w tym przetargi na wynajem lokali.
18. Cofanie przydziału lokalu mieszkalnego i użytkowego oraz dostarczanie lokali zamiennych na czas remontu.
19. Opracowywanie planów remontów lokali mieszkalnych, ustalenie zakresu prac remontowych oraz przyjmowanie i załatwianie wniosków o wykup, dzierżawę, zamianę lokali mieszkalnych.
20. Zaspokajanie potrzeb mieszkaniowych wspólnoty gminnej, w tym uczestniczenie
w komisji przyznającej lokale mieszkalne.
21. Opracowywanie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy.
22. Opracowywanie ofert inwestycyjnych oraz inicjowanie działań zmierzających do lepszego gospodarowania nieruchomościami, zgodnego z założeniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania.
23. Przygotowywanie zestawień, rozliczeń oświetlenia budynków komunalnych, świetlic oraz oświetlenia ulicznego.
24. Utrzymywanie kontaktów i współpracy ze stowarzyszeniami, w tym ze Stowarzyszeniem Wspierania Przedsiębiorczości Powiatu Gostyńskiego, instytucjami i przedsiębiorcami, których działalność ukierunkowana jest na ożywienie gospodarcze Gminy.
25. Uczestniczenie w tworzeniu strategii i programów rozwojowych Gminy.
26. Prowadzenie badań statystycznych i spisów dla potrzeb rolnictwa.
27. Pomoc interesantom przy wypełnianiu wniosków z zakresu zadań wydziału.
28. Sporządzenie sprawozdań, informacji, zaświadczeń itp. z zakresu powierzonych czynności.
29. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, regulaminów, umów itp. z zakresu powierzonych czynności.
30. Prowadzenie dokumentacji z zakresu powierzonych czynności zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Informacje powiązane:- jednostki i podmioty:
Wpis archiwalny -
zobacz aktualnyTyp osoby:
Pracownicy urzęduKadencja: Kadencja VII (2014 - 2018)
Autor informacji: Bogusław Grzelczak
Informację wprowadził: Bogusław Grzelczak
Opublikowany dnia: 2010-02-15
Wprowadzony do BIP dnia: 2018-04-11