Strona główna » Osoby » Pracownicy urzędu » Naskręt Marta

Naskręt Marta

Stanowisko: – inspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki komunalnej

1.    Przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz  decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
2.    Podziały i rozgraniczenia nieruchomości gminnych.
3.    Ustalanie numerów porządkowych nieruchomości.
4.    Koordynowanie prac przy opracowywaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.
5.    Koordynowanie prac w zakresie sporządzania i zatwierdzania planów zagospodarowania oraz dokonywanie w nich zmian.
6.    Wydawanie wypisów i wyrysów z planów zagospodarowania przestrzennego.
7.    Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.
8.    Roszczenia w związku ze zmianą wartości nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego (opłata planistyczna).
9.    Prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy.
10.    Obsługa Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej.
11.    Opracowywanie ofert inwestycyjnych oraz inicjowanie działań zmierzających do lepszego gospodarowania nieruchomościami, zgodnego z założeniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania.
12.    Uczestniczenie w tworzeniu strategii i programów rozwojowych Gminy w zakresie prowadzonych spraw.
13.    Współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru  Budowlanego w Gostyniu oraz Wydziałem Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Gostyniu.
14.    Zarządzanie i gospodarowanie budynkami, mieszkaniami i lokalami stanowiącymi własność gminy, w tym prowadzenie ewidencji budynków, mieszkań i lokali komunalnych.
15.    Określenie zasad przeznaczenia do sprzedaży lokali w domach komunalnych, wielomieszkaniowych, w tym przedkładanie projektów uchwał w sprawie ustalenia cen przy sprzedaży lokali, mieszkań i budynków komunalnych.
16.    Ustalanie opłat za najem budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych, w tym przetargi na wynajem lokali.
17.    Wprowadzanie i znoszenie szczegółowego trybu najmu budynków.
18.    Przeglądy budynków komunalnych, świetlic, lokali mieszkalnych i użytkowych oraz pomieszczeń przynależnych.
19.    Opracowywanie planów remontów lokali mieszkalnych, ustalenie zakresu prac remontowych oraz przyjmowanie i załatwianie wniosków o remont, wykup, dzierżawę, zamianę lokali mieszkalnych.
20.    Cofanie przydziału lokalu mieszkalnego i użytkowego oraz dostarczanie lokali zamiennych na czas remontu.
21.    Zaspokajanie potrzeb mieszkaniowych wspólnoty gminnej, w tym uczestniczenie w komisji przyznającej lokale mieszkalne.
22.    Opracowywanie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy oraz zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy. 
23.    Składanie oświadczeń o prawie pierwokupu.
24.    Pomoc interesantom przy wypełnianiu wniosków z zakresu zadań wydziału.
25.    Sporządzenie sprawozdań, informacji, zaświadczeń itp. z zakresu powierzonych czynności.
26.    Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, regulaminów, umów itp. z zakresu powierzonych czynności.
27.    Prowadzenie dokumentacji z zakresu powierzonych czynności zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
28.    Kompletowanie, przechowywanie i zdawanie do archiwum prowadzonych przez siebie akt.
29.    Realizacja zadań z zakresu statystyki w zakresie spraw załatwianych na stanowisku.
30.    Stosowanie ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie spraw załatwianych na stanowisku.
31.    Prowadzenie zadań zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i ustawą
o ochronie informacji niejawnych.
32.    Udostępnianie informacji publicznej z zakresu prowadzonych zadań zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej.
33.    Przygotowywanie informacji publicznej na stronę internetową gminy i do BIP
z zakresu prowadzonych zadań.
34.    Zastępstwo w wydziale wyznacza Kierownik Wydziału.
35.    Wykonywanie innych zadań nie ujętych w zakresie czynności na polecenie Kierownika Wydziału, Sekretarza i Wójta Gminy.




Informacje powiązane:

- jednostki i podmioty:



Typ osoby: Pracownicy urzędu
Autor informacji: Bogusław Grzelczak
Informację wprowadził: Jagoda Kowalewska
Opublikowany dnia: 2010-02-15
Wprowadzony do BIP dnia: 2024-05-09
Ilość zmian wpisu: 9 - pokaż poprzednie wersje