Strona główna » Osoby » Pracownicy urzędu » Naskręt Marta

Naskręt Marta

Stanowisko: Referent ds. ładu przestrzennego, obsługi inwestycji i promocji gminy

Zakres obowiązków i odpowiedzialności Pani Marta Naskręt – inspektor ds. komunalnych ____________________________________________________________________ 1. Przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. 2. Przygotowywanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. 3. Przygotowywanie uzgodnień projektowych dokumentacji w odniesieniu do terenów stanowiących własność komunalną, w tym przyłączy: gazowych, elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, itp. 4. Podziały i rozgraniczenia nieruchomości gminnych. 5. Prowadzenie i aktualizacja sprawozdań dotyczących ewidencji nieruchomości stanowiących mienie gminne na podstawie ewidencji gruntów i budynków oraz w oparciu o księgi wieczyste zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomości. 6. Zarządzanie i gospodarowanie budynkami, mieszkaniami i lokalami stanowiącymi własność gminy. 7. Prowadzenie ewidencji budynków, mieszkań i lokali komunalnych. 8. Określenie udziału we współużytkowaniu wieczystym gruntu przy sprzedaży lokali oraz wydawanie decyzji o zmianie wielkości udziałów właścicieli lokali. 9. Realizacja zadań wynikających z ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości. 10. Określenie zasad przeznaczenia do sprzedaży lokali w domach komunalnych, wielomieszkaniowych. 11. Przedkładanie projektów uchwał w sprawie ustalenia cen przy sprzedaży lokali, mieszkań i budynków komunalnych. 12. Opracowanie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy. 13. Wprowadzanie i znoszenie szczegółowego trybu najmu budynków. 14. Przeglądy lokali mieszkalnych i użytkowych oraz pomieszczeń przynależnych. 15. Wyrażanie zgody na remonty i przebudowy lokali stanowiących własność samorządu. 16. Korzystanie z prawa pierwokupu nieruchomości zabudowanych. 17. Ustalanie opłat za najem lokali mieszkalnych i użytkowych, w tym przetargi na wynajem lokali. 18. Cofanie przydziału lokalu mieszkalnego i użytkowego oraz dostarczanie lokali zamiennych na czas remontu. 19. Opracowywanie planów remontów lokali mieszkalnych, ustalenie zakresu prac remontowych oraz przyjmowanie i załatwianie wniosków o wykup, dzierżawę, zamianę lokali mieszkalnych. 20. Zaspokajanie potrzeb mieszkaniowych wspólnoty gminnej, w tym uczestniczenie w komisji przyznającej lokale mieszkalne. 21. Opracowywanie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy. 22. Opracowywanie ofert inwestycyjnych oraz inicjowanie działań zmierzających do lepszego gospodarowania nieruchomościami, zgodnego z założeniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania. 23. Przygotowywanie zestawień, rozliczeń oświetlenia budynków komunalnych, świetlic oraz oświetlenia ulicznego. 24. Utrzymywanie kontaktów i współpracy ze stowarzyszeniami, w tym ze Stowarzyszeniem Wspierania Przedsiębiorczości Powiatu Gostyńskiego, instytucjami i przedsiębiorcami, których działalność ukierunkowana jest na ożywienie gospodarcze Gminy. 25. Uczestniczenie w tworzeniu strategii i programów rozwojowych Gminy. 26. Prowadzenie badań statystycznych i spisów dla potrzeb rolnictwa. 27. Pomoc interesantom przy wypełnianiu wniosków z zakresu zadań wydziału. 28. Sporządzenie sprawozdań, informacji, zaświadczeń itp. z zakresu powierzonych czynności. 29. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, regulaminów, umów itp. z zakresu powierzonych czynności. 30. Prowadzenie dokumentacji z zakresu powierzonych czynności zgodnie z instrukcją kancelaryjną.




Informacje powiązane:

- jednostki i podmioty:



Wpis archiwalny - zobacz aktualny
Typ osoby: Pracownicy urzędu
Autor informacji: Bogusław Grzelczak
Informację wprowadził: Bogusław Grzelczak
Opublikowany dnia: 2010-02-15
Wprowadzony do BIP dnia: 2018-11-30